Produktstrategi ift. salg og branding

En produktstrategi består af en færdigudviklet strategi/template til dine produktsider, som er optimeret til både salg og branding. Den tilpasses til den individuelle virksomheds behov ift. branding og look and feel. SETTINGS har altid brugt megen tid på optimering af produktsider og ofte skabt høj værdi for virksomheder på både den lange og korte bane. Det er i virkeligheden netop sådan en strategi, der virkelig kan få en side til at være sammenhængende og god at shoppe på. Samtidig giver det en tillidsfuld oplevelse for B2C/B2B kunden, som blandt andet gør, at B2C/B2B kunden bliver en tilbagevendende kunde.

Man hører desværre ofte, at produktsider er de mindst vigtigste på en www, da produkter/styles ofte udgår efter en sæson. SETTINGS mener dog, at dette er en forkert antagelse, da det er her, at alle pengene reelt set tjenes, og hvor virksomhedens www bliver konverterende. Det er på en produktside, at B2C/B2B kunden ofte vælger at lægge et produkt i kurven og senere hen eller med det samme at købe det. Det er super tidskrævende at lave produkter - især hvis man virkelig går all-in, men det hårde arbejde bærer rigtig god frugt på den lange bane.  

Denne opgave inkluderer et tjek efter tre måneders arbejde + feedback på arbejdet, så SETTINGS sikrer, at opgaven laves tilstrækkeligt og fyldestgørende, og virksomheden dermed får det optimale ud af købet af denne strategi hos SETTINGS. Der er også tilgængelig support en måned efter afleveret opgave, så den eksekverende kan stille spørgsmål eller rette henvendelse ved eventuelle usikkerheder.