Performance - Hvordan performede casen?
Strategi for vareoprettelse af pre-loved varer - For ikke at overbelaste en lille virksomhed med få ansatte, strukturerede vi en plan for ugentlig oprettelse af nye pre-loved varer online, så sortimentet konstant blev opdateret og fornyet online og dermed skabte samme flow på webshoppen, så kunderne konstant kunne besøge www og udforske nye varer.
Brandet fremvisning af in-house label - På I Blame Lulus Woocommerce havde der ikke været fokus på at præsentere eget label med et brandet look and feel. SETTINGS rådgav til at investere i professionelle skudt packshots, så disse styles blev fremvist på bedste vis og anden måde, end pre-loved varerne gjorde. Selvom packshots kan fremstå kedelige og kategorisiderne monotome, kan vi kun anbefale, at man går denne ved, da det brugervenlighedsmæssigt er lettere at shoppe via packshots.
Strategi for online markedsføring - I Blame Lulu havde aldrig haft en strategi for deres onlinemarkedsføring. SETTINGS udarbejdede en stringent plan for udsendelse af nyhedsbreve, påbegyndte annoncering på Meta og udarbejdede SEO-tekster til alle pre-loved kategorier, således I Blame Lulu kunne komme godt fra start på Googles organiske søgning, da det var tydeligt, at pre-loved markedet kun ville vokse sig større online i takt med et øget fokus på bæredygtighed.